Garantie & klachten

Garantie op sieraden

Beau Accessoires geeft 3 maanden garantie op onderdelen en sluitingen, vanaf de datum van de orderbevestiging. Mocht een sieraad onverhoopt kapot gaan, dan kan het sieraad ter reparatie teruggestuurd worden. Meld dit altijd van tevoren.

Let op: De garantie is niet van toepassing op:

  • natuurlijke slijtage

  • vlekken veroorzaakt door parfum, cosmetica en/of de zuurgraad van de huid
  • materialen die afgeven nadat zij in contact komen met vocht

  • (Half)edelstenen die gebroken of beschadigd zijn doordat ze zijn gevallen.

  • klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de sieraden.

Om bovenstaande te voorkomen lees meest gestelde vragen (Hoe verzorg ik mijn sieraden?goed.

Neem contact op en ik stel vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie. De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant, de reparatie is kosteloos.

Contact:

Contactformulier

E-mail: beauaccessoires@gmail.com

Telefoon: 06-42329231

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij Beau Accessoires kenbaar te maken door te mailen naar beauaccessoires@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.